2014年3月13日木曜日

留学349日目

Spring Breake 1日目



ってことで、今日は10時くらいにおきまして、のこのことスタバに行って、

勉強をやり始めるが、集中できず。笑

休みの日のオフモード半端ないです。

とりあえず、やる気の出るまで待つしかない。。



そのあと、友達と3人でサーフィン。

今日は、デルマー、スワミス、パイプスの3つのビーチを見てきたんですが、

パイプスっていうビーチが一番いいかなーと思って、そこでサーフィンしてきました。

波は最近ずっと大きいのしかこないです。

そんなわけで、乗れるとすごいスピードでめちゃめちゃ気持ちのですが、

乗れないと、こけて大きな波にのまれ、洗濯機状態・・・。

でも大きな波に慣れることはいいことなはず。

明日も行ってまいります。



今日の帰り、帰ろうと思ったら、海で1人はぐれちゃった友達A君がいて、

A君のことをずっともう一人の友達と待ってました。

寒くなったので、車の中で帰りを待つ僕ら。

夕日が沈み、真っ暗になっても帰ってこないA.

探してたんですが、8時ごろになっても帰ってこないので、

救助隊を呼ばないといけないのか。。。とちょっと焦ったり。



そしたら、Aがのこのこ帰ってきました。

事情を聞くと、彼は、僕ら2人だと思っていた誰か別の人たちの近くでサーフィンをしていたそうです。笑

彼は夕日が沈んでもサーフィンを続けている僕ら(だと勘違いしている誰か)を見て、

自分も頑張らないと。と思って真っ暗な中、続けていたそうです。笑



そのあと、寿司を食べに行こうってなり、HUKUって店で食べてきました。

もう満腹。

焼うどんも食べたりして、満足です。





明日も学校がないので、

今日はこれから、

Step up revolution っていう映画を見て寝ます。

・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・




Spring break 1 day.



I woke up late and went to sturbacks to study.

however, I could not focus.

so maybe I have to wait untill I want to study.




and then, I went to surf with my 2 friends.  

I went to del mar, swamiss, and pips to check the waves..

and I decided to go pips.

the wave was so huge these days.

therefore, when I catch the big one, i feel really good.

but when I fail, it was bad, like washing machine.

I think that I need to get used to it.

so Im gonna go tomorrow too.




when we came back home, one of my friend went lost at somewhere on the beach.

so we were waiting for him.

but he didnt come back even though its 8 at night.

we were worry about it, because I could see anything, and nobody surf at that time.



but he appeared.

he said he was just surfing with someone who he think we are.

so because of his misunderstand, we were really worry.haha
anyway, we went to eat suchi tonigh.

the place was HUKU near my house.

We ate too much.

we didnt think about anything when we order.

so the check was 91 dollar for 3 guy!!

it was kinda expensive,

but Im full now.

0 件のコメント :

コメントを投稿