2014年3月20日木曜日

留学356日目

Spring break 8 days


今日は朝起きるのがめちゃめちゃつらかった。

頑張って起きて、英語のペーパー1枚やっとの思いで終わらす。

最近ほんとペーパーがつらいです。

次から次に来るので、終わらないし、書くこと思いつかないし、散々だ。。。



それからジムに行き、下半身を鍛え、サーフィン。

大きい波ではなかったけど、なかなか気持ちよかったぜー。


そういえば、今日フルーツスムージーを作ってみました。

いつもスムージーを飲むときは基本、jamba juiceっていうお店に行き、5か6ドルくらいで飲んでいたんですが、

家で作れるようになれば、相当格安で作れる!

そんなわけで、作って飲んでみると、なんとまあお店で飲むのと大差ないおいしいスムージーができてしまいました!!

もう、あの店行かなくてもいいやー!!



それから今日の夕食はホストシスターに焼肉の食べ放題に連れて行ってもらいました。

ご飯も3ばいくらいたべ、肉もたくさん食べおなかいっぱい。


満足な一日でした。



・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・





spring break 9 days.



this morning, it was really hard to get up.

I finished one paper for english with really hard effort.

I dont like to write papers anymore, because new one comes and comes.




after that, I went to the gym to workout lower body.

and then, I went to surf.

although the wave was not so big, it was good.




by the way, I tried to make smoothy today.

although I usually go to jamba juice to get it, I can make it more cheaply if I make at home

therefore, I made it, and the taste isnt different from the shop.

I dont need to go to the store anymore!!

0 件のコメント :

コメントを投稿