2014年3月9日日曜日

留学343-345日目

昨日はずいぶんといそがしくて更新してませんでした。

なにをしていたかというと、友達とサーフィンに行って来た後、

なぜか砂漠に星を見に行こう!

っていうことになり、友達Tの車でラスベガスの途中のところの砂漠まで行くことになりました。笑

砂漠にいくなら、どうせなら普段できないことをしよう!!

ってなり、スーパーで薪を買い夕食のハンバーガー(In N OUT)を食べ出発。

空が晴れていたので、砂漠に行けばめっちゃきれいに見れるだろ!っていう期待とともに、2時間のドライブ。

そしてついたら曇りだった。。。笑



もうなんだかショックだったんだけど、

そうゆうこともあろうかと薪を買ってきたんですよね。(めっちゃ準備いい)

そして、2人でキャンプファイアーをすることにしました。笑

もう、この日やってることめちゃくちゃです。。。。

本当に燃えるのかわからなかったんだけど、簡単に火がつき大喜び!























次はソーセージをもって来ようってことになりました。

・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・


そして今日は、とても満足の行く日曜日。

まず、起きて、Instegramを見ると、だれかがパンケーキの写真を載せてました。

なんか最近日本の友達みんなパンケーキをinstegramに乗せてるんですけど、あれ流行りなんですか?

そのせいで、シリアルなんかじゃなく、素晴らしい朝ごはんが無性に食べたくなっちゃったんですよね。

まあ、結局シリアルになるんじゃないかなーと思ってた矢先、

ホストシスターにブランチに誘われました。

そのブランチ、なんと食べ放題

メキシコ料理の食べ放題で、お店もすごくきれい。

なんとまあ素晴らしい朝食が運よく手に入りました。

何杯もおかわりし、おなかいっぱい!!

毎回おごってもらって申し訳ない。笑

そして、毎回次はKorean BBQよ!!って言ってくるんですが、いまだ実現せず。笑



そして、午後はまた昨日のT君とサーフィン。

T君、初心者だったんですが、とうとう波に乗って立つことができました!!

サーフィンはやっぱ最初がきついので、とうとう壁を越えた感じですね!

今日は、波も天気も最高だったので、3時間近く海にいました。


今日撮った動画を編集してみました。

https://www.youtube.com/watch?v=sTu8PX527rs&feature=youtu.be


こんなに遊んでますが、余裕で学期中です。笑

明日からまた勉強がんばろー!


・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・



yesterday was very busy, so I could not write this blog.

What I did is that after I went to surf with my friend, we suddenly decided to go to desirt to see stars.

so, I went to near Las Vegas by my friend’s car.

In addition, I wanted to do something special because we were going to desirt, I bought woods to burn.

As in san Diego, the wether was good, I was expecting.

Fist, we ate In N Out burger.

And drive 2 hours.




when we got there, it was croud……..




it was shocking!!

but we also had woods.

so we decided to do campfire!!!

we could make fire easily!( picture of above)

Next time, we are going to bring sousage!



・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・

Today was really good day!

first, I got up, and saw instegram.

my japanese friends always show us the picture of pancakes…

Is it popular in Japan??



anyway, I was like I really wanna eat a huge breakfast!!

but I knew my breakfast was going to be creal as usual.

but My host sister asked me to go buffet as branch!!

that was awesome..

the food was mexican food, and the restaurant was clean.

i was really full.




and the evening, I went to surf with my friend who started surf these days.

He finally standed up!!!!

I was really happy about that.



today, the waves and wether was awesome, so we stayed there for about 3 hours.



I took some videos and edited.

check this out.

https://www.youtube.com/watch?v=sTu8PX527rs&feature=youtu.be




Although i was really enjoying this weekend, its still the middle of the semester..

Im gonna study hard from tomorrow!

0 件のコメント :

コメントを投稿